Max: Nail art polish

Hmmm, de Action heeft tegenwoordig ook meerdere nagel producten. Eerst hadden ze alleen nog maar een paar nagellakken van 50 cent en crack nagellak. Nu hebben ze ook al ''stamping nail art'' en ''magnetic nailpolish''. En dus ook de Nail art polish!


In dit artikel ga ik jullie dus iets vertellen over de nail art polish van de Action. Op het potje kun je dus ook zien dat het stripers zijn. Stripers zijn nagellakken met een heel dun speciaal kwastje waarmee je nail art's kunt maken. Met een dotting tool kun je ook nail art's maken, maar een striper is vaak heel handig voor streepjes enzo. Op de verpakking van dit setje zie je wat je bijna allemaal kunt maken met deze stripers. Er staat ook op dat je stipjes hiermee kunt maken, maar ik denk niet dat dat erheel mooi mee uit komt te zien, eerlijk gezegd. 


Hierboven zie je dus hoe een striper eruit ziet. Er zijn een aantal kleuren van Max, Nail art polish. Toen ik in de Action was zag ik alleen deze liggen. Dus ik weet niet welke kleuren er allemaal nog zijn... Volgens mij zijn er wel een aantal kleuren. Dus er is wel genoeg om uit te kiezen :)


De namen van deze nagellakken vind ik niet zo leuk bedacht en totaal niet origineel. De oranje nagellak heet ''Orange'', de bruine nagellak heet ''Nude'' en de rode nagellak heet ''Sweet red''. Dat zijn niet echt namen waarvan je denk ''wauw, zo leuk''. Nee dat dus totaal niet! Action bedenk leukere namen. 

In een artikel verder deze week, komt er een hele leuke nail art! Die (ook) heb gemaakt met deze stripers!